Aplicație ERP pentru Vânzări
Odoo Open Source ERP
Departamentul de vânzari este responsabil pentru crearea de noi conexiuni potentiale, marind domeniul de aplicare al profitului si construind credibilitate.
Solutia de vânzari Odoo ERP ajuta organizatia sa poata integra cu usurinta propria solutie de vânzari în aplicatia ERP. Aplicatia de vânzari ofera posibilitati multiple si beneficiaza de o personalizare extinsa. Câteva dintre caracteristicile notabile sunt trimiterea ofertei online, semnatura electronica de vânzari, urmarirea activitatilor si multe altele.
Funcții majore Vânzări
Circuitul proceselor de vanzare
Oferte, cotatii sau facturi, totul este sub controlul echipei de vânzari iar activitatile devin fluide si intuitive. Echipele pot lucra în colaborare si aduce o productivitate crescuta.
Semnatura electronica
Cu semnatura electronica, echipa de vânzari poate gestiona cu usurinta cotatii si alte documente oficiale convertindu-le în vânzari potentiale.
Multi moneda
Piata diversa necesita suport pentru multi-moneda. Cu conversia monetara corecta, fiecare tranzactie se realizeaza fara probleme.
Echipe de vanzari
Interfata intuitiva, usor de gestionat. Colaborarea în echipa este un punct central al aplicatiei, unde totul este pastrat transparent.
Oferte online
Echipa de vanzari poate trimite oferte online la potentialii clienti. Instrumentul de generare a cotatiilor automatizeaza procesul si tine evidenta oricarei avansari în proiect.
Urmarirea activitatilor
Echipa de vânzari se poate asigura ca totul este în proces. Tabloul de bord ofera o vedere Kanban a tuturor activitatilor si permite liderilor de echipa sa ia masuri cu privire la informatiile disponibile.
Liste de pret multiple
Modulul de vânzari suporta listarea multipla de pret. Cu liste multiple de pret, echipele pot explora mai multe oportunitati si servi mai multor clienti în acelasi timp.
Coordonare clienti
Comunicarea cu clientul se poate face cu usurinta cu feedback-ul deschis permanent chiar din interiorul platformei.
Estimari vanzari
Vânzarile pot fi dificil de estimat, dar cu setul corect de instrumente, organizatiile pot obtine forecasturi coerente. In acest fel, organizatia poate sa creeze planuri de viitor pentru vânzare si achizitie.
Rapoarte detaliate
Membrii echipei de vânzari pot crea cu usurinta rapoarte care sa furnizeze informatii despre mediul de lucru, comportamentul clientilor si evolutia vanzarilor.