Field Service Management Software
Odoo ERP
Interventiile pe teren implica prestarea unor lucrari direct la locatia clientului, cel mai adesea folosind sintagma “teren”. Pe scurt, clientii pot beneficia de serviciile contractate, direct acasa sau la sediul acestora. In gestionarea interventiilor pe teren, raspunderea cea mai mare cade in grija angajatilor, acestia fiind primii in drept sa gestioneze echipamentul clientului si sa ofere cel mai bun serviciu la fata locului.
Cele mai cunoscute servicii includ instalare, reparatie si/sau intretinerea echipamentului.
Beneficii ale Managementului Interventiilor pe teren (Field Service Management FSM)
FSM ajuta afacerile sa tina evidenta tuturor operatiunilor de service de teren, cum ar fi comenzi, rute de interventie, monitorizarea activitatii tehnicienilor, stocuri, planificarea comenzilor si expedierea echipamentelor, facturare si multe alte sarcini administrative.
Scopul principal al FSM este sa asigure clientii cu un service prompt si satisfacator gestionand in acelasi timp costurile reale. In situatiile in care ai reusit sa repari echipamentul si chiar sa il faci sa functioneze dupa asteptarile clientului, putem spune ca ai gestionat un impresionant sistem de management al interventiilor.
Funcții principale FSM Software
Intervenții pe teren
Interventii, service si mentenanta. Planificarea si clasificarea interventiilor (puncte de interventie, echipamente, echipe).
Punct de intervenție
Acest modul permite evidentierea dimensiunii unui punct de interventie, amploarea acestuia, pentru o mai clara informare a angajatilor care intervin.
Intervenții recurente
Revizii periodice, preprogramate si procese de mentenanta a echipamentelor. Modulul genereaza interventii recurente, conform calendarului.
Management stocuri
Comanda de intervenție primeste componente de stoc, cerere de stoc, livrare produse in punctul de interventie. Pentru fiecare echipa se aloca o gestiune distincta unde se tine evidenta stocului.
Profil angajat
Acest modul permite stabilirea unor aptitudini pe fisa angajatului si pe fisa punctului de interventie.
Înregistrări contabile
Administrare facturi clienti/furnizori. Inregistrari note contabile aferente transferurilor de stocuri (care determina miscari de stocuri). Emitere factura dupa interventie.
Rute de intervenție
Modulul grupeaza punctele de interventie planificate pentru o anumita perioada, organizeaza rutele in avans, pentru un interval dat.
Decont intervenții
Modulul permite realizarea decontului periodic pentru interventiile de service in cazul clientilor cu care avem un contract de interventie la cerere.
Închidere intervenție cu revenire
Acest modul permite inchiderea unei interventii cu proces verbal, chiar si in cazul in care interventia necesita o reprogramare.
Management flotă
Modulul aduce componenta de flota in managementul interventiilor de teren. Astfel echipelor li se distribuie masini din flota proprie pe interventie.
Aplicație mobilă
Disponibila pentru Android. Evidentiere interventii alocate. Inchidere interventii. Inchidere cu stoc. Inchidere cu revenire.
CRM - prospectare
Posibilitate de captare leaduri prin canale multiple: email, telefoane, newsletter si gestionarea prospectilor direct din aplicatia de FSM.