Software pentru Managementul Constructiilor
Odoo ERP
Softul pentru managementul proiectelor de constructie gestioneaza toate resursele folosite pe santier: materiale, oameni, echipamente si timp. Proiectul este urmarit de la crearea sau declansarea lui pana la inchiderea santierului si livrarea "produsului" final catre client.
Acest soft de tip ERP este integrat cu alte aplicatii necesare pentru functionarea unui Proiect: Vanzari, Achizitii, Inventar (stocuri), Facturare, Fise de pontaj, Proiect, Resurse Umane. Punctul central al acestui soft este, bineinteles, aplicatia Proiecte, care automatizeaza fluxurile de lucru de pe santier.
Funcții principale software Management Șantier
Gestiune integrată a resurselor
Toate intr-un singur loc: materiale, echipamente, personal, timp.
Comenzi de achizitie pe Obiective
Achizitiile se pot face pe intregul proiect sau separat pe fiecare obiectiv in parte. Aceasta situatie din urma, ajuta mult la gestionarea materialelor si clarificarea decontului.
Devizul
Totalitatea materialelor, oamenilor si a echipamentelor planificate sunt trecute in devizul proiectului.
Decontul
Totalitatea materialelor, oamenilor si a echipamentelor consumate vor fi trecute in decontul atasat facturii.
Șantier organizat pe obiective
Fiecare obiectiv din proiectul de constructie este organizat pe liste de materiale, oameni, echipamente, etc
Stocuri cu 2 tipuri de gestiune
Aplicatia face posibila gestiunea a 2 stocuri separate: depozitul general si depozitul șantierului, fiecare depozit cu serie diferita.
Transfer de stocuri intre depozite
Posibilitatea de a face transfer de stoc de la depozitul central in stocul santierului, sau achizitie directa de la furnizor catre depozitul santierului
Bon de consum
Bonul de consum se poate face pe fiecare obiectiv in parte sau pe etape realizate din proiect, pentru materialele consumate pe santier.
Facturare pe Obiective
Factura se face din proiectul de santier, in mod sintetic pe fiecare obiectiv realizat in proiect.
Rapoarte cu situatia proiectului
Rapoarte de tip Pivot despre statusul materialelor, deviz si decont, achizitii, transferuri de stoc, facturi si statusul lor (cantitate comandata, cantitate consumata), etc.