Aplicatie ERP CRM
Odoo Open Source ERP
Sistemele CRM au rolul de a profila sau de a automatiza procese diferite in interiorul organizatiei legate de relatia cu clientii. Clientii formeaza baza oricarei afaceri si pastrarea lor necesita automatizare, organizare si sincronizarea serviciilor cu clientii, vanzari, marketing si suport tehnic.
Managementul relatiei cu clientii nu trebuie sa lipseasca din nici o companie, drept pentru care un software care sa automatizeze aceasta gestiune complexa este recomandat oricarei afaceri care vrea sa evolueze. Solutia Odoo ERP pentru CRM are ceea ce ai nevoie pentru a-ti tine clientii aproape.
Functii majore CRM
Piste si oportunitati
Urmariresti pistele, creezi oportunitati si transformi resursa in Vanzare. Toate complet integrate cu ERP pentru Managementul Clientilor.
Gestiunea clientilor
Managementul complet al clientilor: profil client, comportament de cumparare, date demografice, rapoarte piste si activitati.
Email integrat
Sincronizare client de mail cu sistemul CRM. In felul acesta CRM-ul preia contactul direct in Piste, fara sa il adaugi manual.
Vizualizari Kanban
Vizualizarea Kanban ajuta echipele de vanzari sa fie la curent cu toate schimbarile: piste, oportunitati, venituri, actiuni viitoare, etc.
Integrare retea de socializare
Sistemul CRM integreaza
retelele de socializare si preia automat datele necesare, astfel ca echipele se pot concentra pe intretinerea oportunitatilor, in loc sa colecteze manual informatiile clientilor.
Follow-up direct in oportunitati
Planifici activitati bazate pe scripturi de vanzari: telefoane, intalniri, mailing si oferte, direct in oportunitatea creata.
Analize si forecast-uri exacte
Datele despre clienti si actiunile aferente pot fi analizate in timp real cu ajutorul rapoartelor customizabile, prin filtre dedicate. Rapoartele pot fi descarcate sau distribuite, dupa caz.
Punctaje
pentru relatii comerciale
Pentru stimularea activitatii, angajatii pot fi rasplatiti cu diferite punctaje.