Serviciul de Suport Clienți
Suport si Mentenanță
Dakai foloseste o strategie de suport compusa din trei pasi importanti:
Suport, Mentenanta si Evolutie.
Solutii prompte
Rezolvare rapidă
Suport și Mentenanță
Dakai asigura serviciul de suport si mentenanta in implementarile ERP.
Fiecare pas este monitorizat pentru control de calitate. Este posibil sa aveti nevoie de suport in mai multe scenarii.
- Intelegerea noului sistem Odoo ERP
- Imbunatatirea performantei platformei ERP
- Fluxuri de lucru pentru adaptare la procesele sistemului ERP
- Suport tehnic si training
Ce include pachetul de suport?
Suport pentru configurare
Configurarea si setarea optiunilor din ERP
Suport tehnic & functional
Suport in situatii de defectiuni sau dificultati in utilizare
Mentenanta planificata
Prin serviciul de mentenanta
Modalitati de suport clienti
Suport telefonic
Face parte din serviciul de mentenanta planificata
Comunicare prin email
Parte din mentenanta planificata
Online Meeting
Oferim suport online prin programare de meeting online
Analize GAP
Analize si audit GAP
La sediul clientului
In conditii exceptionale, clientul beneficiaza de suport si training la sediul acestuia.