Cum obtinem un continut web de calitate?

Idei despre continut web care vinde

Scarlet Vacaru

Cum facem continut vendabil, important la care sa ajunga vizitatorii si sa se intoarca mereu?

Pentru inceput trebuie sa tinem cont de esenta informarii: sa transmitem ceva despre care altii vor sa afle. Deci unii oameni cauta informatie si altii furnizeaza informatie. Cum facem ca informatia sa fie gasita si aprobata, adica citita, data mai departe?

Detaliez mai jos cateva idei despre cum ar trebui sa realizam un continut bun. Sigur, alte pareri vor completa punctele de mai jos.

1. Continutul trebuie sa fie original. Adica trebuie sa il faci tu, sau sa il produca firma ta. In felul asta este credibil. Oricat de aglomerati am fi in fiecare zi, nu ar fi bine sa cadem prada usurintei de a copia niste texte de la altii, doar pentru ca suna bine. Problema e ca daca utilizatorii gasesc prin multe locuri informatie asemanatoare, se prind ca e ceva copiat, si nu iti va prinde bine. Nu stim cine a fost primul care a facut textele respective, dar se va simti la calitatea site-ului intreg si la calitatea serviciilor.

Insa cea mai mare problema cu informatia copiata va fi din cauza algoritmului de cautare de la Google, care s-a schimbat la inceputul acestui an, dupa acest principiu: No copy! In cautari Google taxeaza continutul duplicat, si depuncteaza site-urile care au copiat informatie din alte site-uri.

Citeste despre cine este afectat de schimbarea produsa in motorul de cautare Google.

2. Continutul trebuie sa fie original, fiindca numai asa il poti face personalizat pentru profilul vizitatorilor tai. Fiecare dintre noi care vindem ceva, stim ce profil au cumparatorii nostri. In felul asta stim cum sa le vorbim, stim ce limnaj sa folosim. Deci nici informatia care va prezenta un produs sau un serviciu nu va fi asemanatoare cu a altuia. Mai mult, trebuie sa personalizezi continutul la fiecare sezon, la fiecare oferta, si asa mai departe. Daca nu cunosti profilul clientilor tai, e timpul sa afli.

3. Continutul trebuie sa fie actual. Nimeninu ia de buna o informatie veche, sau care nu mai este in actualitatea sociala. Nu da bine deloc.

4. Daca nu poti scrie, atunci fa o inregistrare voce sau video. Daca nu te pricepi la scris, poate este mai dezinvolt(a) cand vorbesti. inregistreaza-te si incarca pe site vocea ta care spune minuni despre serviciile sau produsele tale. La fel, un impact bun are si o inregistrare video. Totul tine de personalitatea ta si de dorinta de a da un continut bun clientilor tai.

5. O informatie interesanta poate fi reconfigurata si urcata pe site. Daca ai deja ceva articole, sau lucrari despre domeniul in care lucrezi, poti extrage mici acadele interesante si le poti prezenta pe site sub forma de Stiati ca… , sau articole de blog, sau… imagineaza mai departe. E pacat sa ai deja informatie particularizata, care reprezinta domeniul tau si sa nu il valorifici pentru a crea un continut bun.

Desi spunem asta la sfarsit, trebuie totusi punctat. Continutul unui site nu consta numai in text. Cuprinde tot ce poate fi citit, ascultat, procesat de mintea noastra. Orice informatie care poate fi prelucrata vizual si auditiv constituie continut: text, audio, video, banner animat, poze, imagini cu mesaje.

Voi stiti si alte lucruri care ar face un continut bun, vendabil? Ce v-a placut sau ce nu v-a placut in alte parti pe net? Asteptam parerile voastre cu interes! 


Leave a comment

You must be logged in to post a comment.